svartvittsvar



Jeans köpta på Forever21 i NY, randigtröja Weekday, tjocktröja och halsduk Monki

Vem/vilka är din bästavän?
Jag håller mig till många bästa kompisar. Men någon jag står riktigt nära är speciellt min syster!

Köpte du några nya fina plagg till garderoben i NYC?
Yes! Jag handlade som sagt det mesta i Soho, där man kunde få tag på riktigt bra priser! Här kommer lite plagg (bilder kommer senare): Skor, ett par svarta ''uggs'' och ett par svarta högklackade skor (runt 160 kr st). En svart palljett väst, fejk skinnjacka i lite mc stil (120 kr!), gråa stentvättade jeans, röd skinn väska (secondhand) och en söt bh!

Vem åkte du till New York med?
Med min mamma och syster.

Hur många besökare har du varje dag?
20 - 40 personer, än så länge! ( ;) )

Hur mycket pengar får du varje månad?
Jag får ingenting för bloggen (om det var det du menade?). Jag får barnbedraget varje månad.

Vem är snyggast, Brad Pitt eller Jude Law?

Haha, oj det blir svårt! Men om jag måste säga en så får det bli Jude Law!

Det var inte så många som ville fråga mig något. Men jag säger, det är alltid kul med något än ingenting! (om man kan säga så) Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: cornelia

vilket mysigt kort!

2008-12-20 @ 19:37:29
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: linn

När köpte du din randiga weekdaytröja? Har letat ihjäl mig efter en liknande, randig och slapp, ett bra tag men hittar aldrig någon, Tips?

2009-02-10 @ 12:39:35
URL: http://linnlouis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0