skavius gåus o fikus?

Snygga pjucks=miina!




skor från dinsko


tröja från weekday

Ja, lite vårnytt i garderoben, me like! Dör för alla snygga vårkläder som finns i butikerna! Vill ha vår o sommar nu! Idag har varit en väldigt skön dag. Lite halvtråkigt att plugga matte på sportlovet i och för sig (aaas tråkigt rent ut sagt!). Men annars har det varit en jätte härlig dag med sara o elina på stan o fika på e-house. Då vi försökte oss på o snacka latin (''latin'') och jag o elina körde en direkt översättning på:ska vi gå o fika? som blev: skavius gåus o fikus? Haha ja, smakprov på vår väldigt roliga humor! Imorgon ska jag klippa av mig håret, fika ännu mer med sara o elina, träna sedan hem till sandra med hela gänget på kvällen! Hade tänkt ställa klockan inatt o kolla damernas final i konståkning klockan 2, så lär väl få gå o lägga mig nu, för dygna är inte ritktigt min grej...


jag o sara (+elina som tar kortet) på e-house


gött gött i gött gött

Ha det!



Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul att du har börjat blogga här igen <3

Vi måste ses snart!

Kramar Moa

2010-02-26 @ 21:23:48
URL: http://yamm.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag gillar din blogg!! kul att du börjat igjen

2010-03-16 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0