härkommersvarenpåfrågorna



Nu är det så här. Jag har inte haft tid att besvara frågorna! Tid tid tid! Är allt saker och ting handlar om nu, känns det som (tycker jag i alla fall). Jag har mycket att göra helt enkelt. Skola och plugg! Nu är det ju så att jag bloggar för att jag tycker att det är kul, så jag tänker behålla det på den nivån! Och det är ju också ni som gör det roligare att blogga! Så här kommer svaren!

Hur gammal är du?
14 år
Har du några syskon?
Ja
Vem/vad får du inspiration från?
Måste nog säga allt möjligt då! T.ex. folk på gatan, modetidningar och bloggar. Bloggar som jag läser och inspireras av: linn gustafsson, gillofilippa, emmylinnea, almah, mysigt och lisaplace.
Vilken skola går du i?
IESK
Bor du i sthlm eller i Eskilstuna?
Både och
Idrottar du? Isåfall vad? Är du bra?
Ja. Konståkning. Oj vilken svår fråga. Jag åker för att jag tycket att det är kul, det är inte direkt på någon jätte hög nivå men jag tycker att jag är rätt bra på det jag gör än så länge.
Har du någon pojkvän?
Nej
Vad tycker du om uggs? Är de bra att använda under vintern?
Jag tycker nästan att de är så fula så att det är blir snygga! Jag har själv aldrig ägt eller provar ett par uggs. Men det verkar som ett par sjukt sköna och varma vinter skor!
Vilken är din favorit affär?
Oj, det är många! Men om jag bara får säga en så är det nog urban outfitters i sthlm. Kan gå runt i evigheter och titta på allt fint där!
Ska du gå en visning för make up store?
Ja, jag har gått en visning för make up store.
Älskar klänningen (från halloween inlägget) vart har du köpt den?
Måste tyvärr säga att den är unik! Den är alltså bara gjord för just whisper visningen. Så just nu åker den världen över på en massa visningar!
Är du modell?
Jag har gjort en del plåtningar och make up store visningen var mitt första jobb som innebar att gå på catwalken. Men jag är inte med i någon modellargentur. Så jag vet inte om jag kan kalla mig modell? Det kanske man kan!
Vad heter din bästa kompis?
Jag har många bästa kompisar! Och det är jag glad över! Men framför allt så står jag min syster väldigt nära.
Vad är din favorit mat?
Jag älskar mat! Hmm...Encheladas (om jag stavat det rätt?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oherreguud kvinna! jag känner inte igen dig! Söt du har blivit Natalie! ;) sist jag träffade dig hade du ju axelkort hår & vi sprang runt&runt på karmansbo (?) :D Hur är det med dig? :)

/Moa

2008-11-05 @ 23:16:44
URL: http://moabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0