''thebigapple''



Har har vi den! The camera! Efter en hel veckas springande till olika fotobutiker hit och dit, desperat för råd. Och jag med 100 frågor om saker och ting (jag är bara sån), så äger jag nu en Nikon D60. Jag har nu ägt den i ungefär 2 dygn, och jag är redan riktigt nöjd med mitt val. Man kan fota fantastiska bilder med den här kameran! Bilderna blir så skarpa och fina! Har inte riktigt haft tiden att utforska den ordenkligt än. Men det finns ju hur många schyssta inställningar som helst! Det ska bli otroligt kul att kunna utveckla det här med fotning, nu när man har en ''riktig'' kamera!

+++++++....PLUS!

JAG ÅKER TILL NEW YORK PÅ TISKDAG!
Det här har verkiligen varit en riktig dröm hur länge som helst! Så ni kan ju fethaja att det kommer bli fota av! Julskylltning,shopping, fota, mat, BROADWAY, frihetsguddinan, skridskoåking mitt i New York!...Allt ni kan tänka er, ska jag göra i NY!

Är det någon som har varit i New York förut? Är det någonting jag absoulut inte får missa där!?

PS. Har inte hunnit installera kameran till datorn än. Så där har vi en andledning till att jag inte har lagt upp några bilder än!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du ska inte missa restaurang The View, en roterande (!) restaurang högst uppe i en skyskrapa, hur låter det? :)



Ligger vid Times Square. Berätta gärna om du var där!

2008-11-30 @ 21:12:08
URL: http://www.fabset.com/stefan
Postat av: Anna

Åh skulle inte tacka nej till att ha en systemkamera jag med. Tänk om man hade några tusen liggandes och skräpa;)

2008-12-01 @ 14:25:48
URL: http://annnnnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0