whenigrowup





(bilden är på ett ljus i mörkret, blev riktigt cool effekt faktiskt)

Då var den här fredags kvällen över. Jag är trött, slut, trött och slut. Har haft mina galna kusiner här hela kvällen (tre ganska så små killar). Och då blir det inte en lugn stund här i huset. Det har varit flamms hit och dit, och sökt och lyssnat på rocklåtar på youtube! (de ni!) Imorgon blir det en sväng ner på stan för att handla present till en viss C som fyller 14 höstar imorgon! Eller ja, man kan ju säga att hon fyller typ nu, för klockan börjar närma sig 00. Jag ska också ge mig ut och leta reda på lite grejer som behövs. Ett par tjockare strumpbyxor, det väntas ju kallare dagar! Har en del plagg som jag känner mig riktigt sugen på nu också: något djurmönstart, något tajt lågärmat som går över rumpan och en svart kjol med en stooor rosett på! Där fick vi med lite grjer som jag känner mig sugen på just nu! Man blir ju väldigt inspirerad och sugen på att köpa det, det och det, när man går runt och tittar på allt nytt i affärerna! Nu ska jag sooooova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0