äntligen!









Äntligen jullov! Det ska bli så skönt att vila upp sig i värmen och solen! Yeeeeeeees, säger jag bara! Julavslutningen firades med körsång och imitation av lärarna. Det var riktigt kul faktiskt! Efter det så blev det hem med några kompisar,  äta gröt och samtidigt öppna kuvertet med våra första betyg! Jag är riktigt nöjd med vad jag lyckats åstakomma den här terminen! Sedan gjorde vi mer eller mindre stan, letandes efter julklappar. Jag fick tag på det jag ville, och så köpte jag en nyårs klänning på Gina, och ett par palljettrosetter att ha i håret! Gillar verkligen färgen på klänningen, för den kommer passa riktigt bra till brännan sen! Ännu en gång, ÄNTLIGEN JULLOV!

Det här blir mitt sista inlägg innan Thailand, men ni kan ju hålla lite utkik om ni vill, för det kommer dyka upp ett och annat inlägg, även i Thailand. Så för att avsluta det hela så säger jag, God Jul & Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg?

2008-12-19 @ 20:23:37
Postat av: Fanny

Tjenare:) Visst är det Natta, Jessica Tannarps kompis? Aja jag är Fanny i alla fall. Fin blogg du har och jag måste säga att du var jätte duktig på "Mamma Mia on ice". kram :)

2008-12-20 @ 16:46:13
URL: http://fnissfia.blogg.se/
Postat av: ulrika

Den klänningen är himla fin!

2008-12-26 @ 11:15:59
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0