MammaMia











                                    Mitt i sitt-piruetten

Gud vad roligt med show! Man kan inte göra annat än att åka ut och göra sitt bästa, och sedan ha så kul det bara går! Lite chockerande kläder och smink var det också! Klänningen är mammas gammla, med axelvaddar. Sedan har det sytts på palljettvolanger på ett par gammla tights, så det blev ett par riktiga ''abba brallor''! Flätan i guld och spets, som jag har runt huvudet är köpt på Gina.

Imorgon kommer det upp lite bilder från när jag och Catja fotatde! Och lite senare i veckan kommer det mer NEW YORK bilder! Glad tredje advent! (eller hur man säger)

PS. ta inte den översta bilden för seriöst ( ;P). Jag och Molly spexade lite framför kameran bara (som vanligt)! Och den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2008-12-15 @ 13:06:35
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: mikaela

fin blogg du har! åh,, älskar konståkningsuppvisning , blir inte så mycket längre när man själv slutat, eller inte lika avancerat, blir med småbarnen men det var alltid så kul med alla förberedelser, program, skådespel och att få åka. :) tur att man fortfarande är tränare iaf!

2009-03-16 @ 23:26:43
URL: http://mikaelafredrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0