black t-shirt

     

Har fått låna min kära systers kamera. Så här har vi bilder på dagens. Valde en blommig klänning under den svarta, ganska långa t-shirten. Så idag körde jag klänning kan man säga. Gillar den starkt där den syns fint under t-shirten.
Knöt det flätade bandet i midjan så jag fick en ganska ''pösig'' (eller vad man ska kalla det) stil på det hela. Måste också säga att jag älskar mina kängor. Kanske därför jag försöker visa de så myckat på bild. Jag tycker de är sjukt coola. Ett par riktiga höst skor helt enkelt.

Jag hittade några plagg på Elin Maria idag. Imorgon ska jag upp redan vid 10 tiden för att hinna med och köpa det jag hittat. Är väldigt nöjd med vad jag lyckats hitta. Och som jag kommer att  fynda! Det kommer bli rena kapet! Jag provade både jeans, kjol ovh toppar. Det blir inte några jeans, utan jag bestämde mig för en kort svart skinnkjol som ser lite sliten ut och en svart långärmad tröja med rosett detalj på. Hur söt som helst! Bilder på kapen kommer upp så snart som möjligt.

T-shirt Gina, klänning (under t-shirten) köpt i Thailand, strumpbyxor Indiska och kängor från Dinsko.

Nu får ni ha en fortsatt mysig fredagskväll!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0