fast



Veckorna går sjukt fort. Kändes som det nyss var måndag, då när man känner sig sådär sugen på en hel skolvecka framför sig. Skoljoggen var det som sagt idag. Inte världens roligaste att göra en massa aktiviteter ute i kylan kanske. Men jag hade som vanligt roligt med Catja, KB och Emma. Jag vet inte om man skulle kunna förstå sig på mina och Catjas skämt men det gör i alla fall att vi får oss ett gott skratt (nästan alltid hysteriksa skratt anfall). Och ja, från det ena till det andra så är det nu äntligen fredag! Min helg kommer nog mest bestå utav plugg. So prov och en pjäs som ska vara inlämmnad nästa vecka. Så jag har en del plugg att göra känns det som.
Ha en fortsatt mysig fredags kväll. Nu blir det middag med vänner!

PS. Som ni har märkt så har det bara varit liknade bilder nu i några dagar. Men jag har inte riktigt fått något bra tillfälle att fota. Och jag måste bara tillägga att det är kanelbullensdag imorgon! Så imorgon får man äta mycket bullar!

bye

Kommentarer
Postat av: Karin o Poppi

Och inte bara kanelbullar, det blir även paj på Lugnets Café!!! Och så klart Ben&Jerry... Det är ju trots allt lördag!

2008-10-03 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0