coat





Jag slog till! Idag var det dessutom sista dagen för 20% off på allt höstmode på Sisters (gällde de som är medlemmar). Så nu hänger den här hemma hos mig och jag kan i lugn och ro prova den hur mycket jag vill. Jag är person som velar väldigt mycket, alltså jag har väldigt svårt att bestämma mig för saker och ting. Och när det kommer till en sådan här sak, som att köpa vinter kappa så är jag extra noga med att det ska bli rätt. Men det är nog bra (i vissa lägen).

Idag blev det ganska många timmars träning och söndagslunch med lite släktingar också. Molly åkte hem framåt eftermiddagen och det blev ett litet tågdrama på vägen hem, för hennes del. Det blev strul hit och dit med något tåg som spårat ur, men hon kom tillslut hem efter 50 minuters försening. My day! (och lite utav Mollys) I en kort sammanfattning. Ha det bra!

Halsduk Monki, Cheapmonday jeans och kängor från Dinsko.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0