Elin Maria



Fredag idag! Äntligen säger jag bara. Hela min vecka har bestått ut av plugg. Det har varit skolan, sen hem och sedan har jag pluggat, pluggat och pluggat känns det som. Och det är så det har varit också. Men nu är det fredag! Så jag ska slappa, umgås med syrran och kompisar.

Nu ska jag gå ner en sväng till Elin Maria nere på Köpmangatan. Jag älskar den butiken för de har så sjukt fina kläder. De har allt från Odd Molly, Mark O´Polo, Gant, Ugg till Fillipa K. Och det bästa är att just nu har det utförsäljning på tidigare kollektioner. Så here I come! Får se om jag hittar något (99% säker).

bye

Kommentarer
Postat av: Moa

<33 Älskar Elin Maria

2008-10-10 @ 23:57:38
URL: http://fabulouslifemoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0