hair



Såklart tog batteriet slut i kameran idag, precis när jag skulle ladda in bilderna på dagens outfit. Och jag har inte någon laddare till just den kameran hemma (fattar inte varför man inte kan ladda in bildern i datorn ändå fast batteriet är slut). Så idag blev det ingen bild på dagnes outfit. Jag hade i alla fall på mig: geek glasögonen, indian t-shirten (som jag lånat av mamma) till svarta strumpbyxor, över det hade jag jeans jackan (från gårdagens inlägg) och på fötterna hade jag mina svarta kängor. En väldigt avslappnad outfit.

Jag har fått en fråga om hur jag sköter om mitt hår.Ska börja med att säga att mitt hår blir  väldigt lockigt av sig själv. Jag har lockigt hår helt enkelt. Mitt hår är väldigt tjockt och om jag får säga det själv så  har jag väldigt bra ''kvalite'' på mitt hår. Och hemligheten bakom det är nog att jag aldrig har färgat det, eller något liknande.

Så här gör jag för att få fram mina lockar på bästa sätt:

1: borstar igenom håret morgon och kväll
2: sköljer ur håret
3: låter det torka av sig själv
4: fixar volymen genom att använda Wellaflex, hydro style mousse (håret ska fortfarande vara fuktigt)
5: sedan plattar jag luggen

Jag ska också avsluta med att säga att jag faktiskt inte tvättar håter så ofta.

bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så jättemycket för svaren! :)

ska testa dina tips och kolla om jag får ordning på mina lockar.

Tack igen! och ha det bra!

2008-10-09 @ 21:21:03
Postat av: Natalie

Du har jätte fint hår! :)

2008-10-11 @ 08:14:13
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Natalie

svar: tack!

2008-10-11 @ 08:14:23
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: emelie

älskar ditt hår , såå himla FINT <33 kram emelie

2008-10-21 @ 21:17:46
Postat av: lovisa

Ditt hår är jättefint! Vill med ha lite volym ;) haha

2008-10-22 @ 17:36:52
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0