imagine






Klippa klippa klippt klippt! Beatles på högsta volym och ännu mer jeans klippande, så jag passade samtidigt på att klippa lite i strumpbyxorna också. Jeansen är dock inte färdiga. De hänger på tork (hur konstigt det än låter). Så det tar jag och förklarar en annan gång. Morgondagen har jag fullt upp! Make up store visning på gång, Whisper!!  För er som inte vet,  Halloween imorgon!   Tjohoo!

Vad sägs om att starta en liten frågestund på det här? Det blir första frågestunden för min del! Jag svarar såklart bara på de frågor jag har lust att svara på. Men jag ska försöka göra mitt bästa, så fråga på!
Frågestunden pågår antagligen till imorgon kväll (sent). Men jag säger väl stop antar jag.

FRÅGESTUNDEN KAN HÄRMED BÖRJA!

Kommentarer
Postat av: hanna

1. Hur gammal är du?

2. Har du några syskon? Isåfall vad heter dom och hur gamla är dom?

3. Vem/vad får du insperation från?



kramar

2008-10-30 @ 22:37:37
Postat av: Kajsathing

Guud vad jag älskar din blogg! Kommer bli en stamm läsare!:) Kram

2008-10-31 @ 00:09:55
URL: http://kajsathing.devote.se
Postat av: Anonym

tycker du jag är cp ful? :D

2008-10-31 @ 01:19:31
Postat av: Anonym

vilken skola går du i?

bor du i stockholm eller e-tuna?

idrottar du? isåfall vad? är du bra?

har du någon pojkvän?

2008-10-31 @ 09:51:09
Postat av: overallt

sv; tack så mycket! du har inte glömt att du enkelt kan följa oss via bloggkoll va? ;) ha en bra dag!

2008-10-31 @ 15:40:18
URL: http://overallt.blogg.se/
Postat av: sussana

heej din blogg är fasans bra min vän tipsade mig om att börja lässa den :)



1.var tycker du om ugg skor? är dom bra att använda under vinter?

2vilken affär är din fvorit :)



puss&kram på din blogg

2008-10-31 @ 15:44:23
Postat av: Anonym

ska du gå en visning för Make up store?

2008-10-31 @ 16:17:39
Postat av: =)

hur kommer du svara på frågorna ?

2008-10-31 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0