monday







Hello! Måndag idag. Kommer bli en rätt skön skol vecka för min del, med halvdagar och Halloween firande i skolan på fredag och inte så hysteriskt mycket plugg heller som de sista veckorna. Och sen blir det lov! Gud vad jag längtar!

Efter skolan blev det ut med hunden och sedan fik med Catja. Det var meningen att lite plugg skulle bli av samtidigt, men det blev mest prat och skratt. Catja och jag är ganska bra på det. Ha det gött!

Halsduk Monki, kavaj fynd från Röda korset, linne Tiger, Cheapmonday jeans och kängor från Dinsko.

Kommentarer
Postat av: seraj

du är riktigt fin :) såg dig på film premiären i stan för en vecka sen typ. och du va riktigt fin och söt då. fråga en kompis nu om du hade bdb sen hon gav mig ditt blogg tänkte skriva kanske lära känna dig =)

2008-10-21 @ 15:46:59
Postat av: Nn

Vart kmr U ifrån '?

2008-10-21 @ 18:37:30
Postat av: NN

var är du ifrån ?

2008-10-21 @ 18:39:37
Postat av: Flickorna

Det skulle vara roligt om du ville titta in i våran blogg och kanske slänga en komentar!

Kram Skellefteå Flickorna

2008-10-21 @ 20:45:40
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0