bar fota





Dagens



Har lyckats fynda de här jeansen för 20 spänn på Röda korset. Funderar på om jag ska göra om de till en kjol, shorts eller om jag ska behålla de som de är. Vad tycker ni?

Drog på mig mammas gammla trjocktröja idag. Gillar verkligen de fina virkade mönstrerna. Och den är rätt tung att ha på sig faktiskt. Måste vara allt garn (eller vad man ska säga). Snart blir det lite träning och senare bär det av  upp mot sthlm.

Mammas tjocktröja, linne (under) Monki, vit t-shirt med ränder Gina, strumpbyxor Indiska och kängor från Dinsko.

bye


Kommentarer
Postat av: FEBB

Nej klipp inte sönder de , jag lovar att det är skitsnyggt som det är. Du vet att du är jävligt lik Leona Lewsi va? Haha <3 Puss

2008-10-25 @ 18:03:31
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Moa

dom är skiit snygga sådär.. det är ju svårt att hitta såna än att hitta en kjol i det tyget ;) Men som kjol lovar jag att dom oxo är snygga :D

vi höra Moa <33

2008-10-26 @ 00:14:27
URL: http://fabulouslifemoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0