the black, knitted cap








Det här fick bli min utklädnad. Så, så här har jag gått runt idag, vad tycker ni?



Körde med tuperat hår (eller ja, försökte i alla fall men det ville inte riktigt som jag ville) och svarta ögon. Vet inte riktigt hur bra sminkningen blev på bild, men det var mycket svart som gällde!

 Ja, om jag får säga det själv så blev resultatet på vårat graveyard tema i klassrummet riktigt bra. Jag måste ju faktiskt också bara tillägga att vi vann till och med pris för ''bästa klassrum'' (yey). Det gick runt folk med alla sortes utklädnader och masker i skolan. Och man kunde uppleva allt från spökbal, kannibaler som till och med hade äkta njurar och levrar (djur inälvor) på fat i klassrummet och hippierum av nått slag. Härlig dag! Man kan nog säga att jag försökte föreställa the death itself, fast jag är inte säker. Men jag tycker det blev ganska bra faktiskt, med den stora luvan som täcker typ hela mig. Innan jag avslutar så måste jag bara säga, fan vad skönt med lov!!!

Utklädnad: mammas kappa, strumpbyxor Indiska och kängor från Dinsko.
(Nedersta bilden): halsduk Monki, blå cardigan H&M och lång t-shirt från Gina.

bye

Kommentarer
Postat av: Moa

coola bilder :D

2008-10-25 @ 01:22:15
URL: http://fabulouslifemoa.devote.se
Postat av: Sally

Urläckra bilder hörredu:) PUSS.

2008-10-30 @ 23:31:43
URL: http://sallydaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0