wild & free



Kappa, Sisters.
Vad tycker ni, ska jag slå till?










Ja, igår blev det en rätt sen kväll med sjuk humor och mycket skratt. Härligt att bara vara lite sådär skönt barnslig någon gång ibland. Det måste man ju få vara! Och det var med the Molly  som är här över helgen. Och en dag som denna, så har vi hunnit med att fynda lite till på röda korset, med andra ord gjort stan, fotat en del och nu sitter vi här och lyssnar på musik och klipper ihop en liten ''film'' med huvudrollerna, oss själva.

Testa en kappa idag för andra gången som jag länge gått och tänkt på. Jag måste säga att jag verkligen gillar den. Det är en ''klockad'' modell (eller vad det kallas) som jag tänkt mig själv i, som vinter kappa. Jag funderar fortfarande på den, men är det värt att fortfarande fundera? Jag kanske ska slå till. Idag hittade jag också en riktigt fin halsduk. Den är sådär mysigt stor och varm, i vinröd färg. Jag fyndade en kavaj och en gammal klocka från röda korset och myronars. Jag är väldigt nöjd med dagens köp!

Ha en skön lördagskväll! Nu blir det pizza bak, lite stjärnor på is och film tittande.

Tröja & väska fynd från Röda korset, kavaj H&M, linne & stor halsduk Monki, skinnkjol Mavi och kängor från Dinsko.

bye


Kommentarer
Postat av: Nora Yasina

Gud vad söt du är!

2008-10-19 @ 15:28:54
URL: http://nyz.blogg.se/
Postat av: L

gud va fina glasögon du har! (syftade på bilderna i headern)



tack så mycket för din kommentar i min blogg också!

2008-10-19 @ 18:08:02
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: sanna juto

jackan från sisters va skit snygg natta, slå till! :)) <3<3<3

2008-10-19 @ 18:37:21
Postat av: Moa

:) FINA BILDER SÖTISH! <33

2008-10-20 @ 19:52:47
URL: http://fabulouslifemoa.devote.se
Postat av: seraj

fett söTT :)

2008-10-21 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0