help







Min dag har sett ut så här: skola, ut med hunden och nu blir det plugg. Ja, just nu händer det ingenting. Jag har rätt tråkigt faktiskt. Och! Det känns som det inte händer någonting på bloggen heller. Jag tycker det är väldigt kul att blogga, måste jag säga. Det är kul om man kan inspirera andra med sina egna kläder. Men jag vill ju veta! Vad tycker ni om bloggen? Har ni några frågor?  Skriv skriv skriv!

Outfit idag: jens jacka köpt i Thailand, ring Topshop, svart t-shirt Gina, flätat band (som skärp) Monki, strumpbyxor Indiska och skor från Dinsko.

bye

Kommentarer
Postat av: elinsundiiin <33

hejhej :P ville bara säga att du er urgullig på bild..o i verkligheten såklart :D:D du va jättesööt idag <333 pözz ;P

2008-10-08 @ 20:10:28
Postat av: Hanna

jadu.. tyvärr har jag inga ideer på hur du kan förbättra bloggen.. jag tycker den är bra som den är!

Jag skulle också vilja fråga hur du sköter ditt hår? Jag har också väldigt lockigt hår i ungefär samma längd, lite kortare, och det blir alltid så risigt. Hur kan du alltid hålla ditt hår så snyggt?

Tacksam för svar, och ha det bra!

2008-10-08 @ 21:10:33
Postat av: Ludwig

Hej ! måste säga att din blogg är väldigt fin, och snygg stil också :) <3

2008-10-08 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0