another day







Onsdag idag. Skola imorgon men sen är vi lediga på fredag. Riktigt skönt! Just nu sitter jag och lyssnar på the voice och kollar lite bloggar. Måste bli ännu mer pluggande ikväll men sen ska jag slappa framför tv:n!  Man behöver ju faktiskt inte plugga hela tiden. Idol ikväll, men jag vet inte vad jag tycker om det programmet faktiskt. Kul när det äntligen hittar någon riktigt bra. Men annars tycker jag att det nedlåtande skit! Måste jag säga, och nu har jag gjort det. Så det får bli top model istället. Ha en skön kväll!

Har på mig: geek glasögon från urban outfitters, mammas randiga tröja, kavaj från hm, cheapmonday jeans och converse.

bye

Kommentarer
Postat av: annakaisa

fint!

2008-09-10 @ 21:17:24
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0