dancing oglala lakota





Drog på mig mammas t-shirt i dag. Hittade den här indian t-shirten bland en massa andra kläder som låg i den jätte stora gammla byrån. Ett snyggt klädesplagg att ha på sig till jeansen bara och samtidigt väldigt bekvämt, måste jag säga. Kom hem från träning för ett tag sedan. Imorgon blir det upp till stan och fira syrran. Nu måste jag försöka kapa min lugg lite, i alla fall så att jag kan se något. Men det jobbiga är att det finns ingen i närheten som kan hjälpa mig så jag får försöka mig på det själv. Jag tror det kommer sluta med att jag inte har klippt någonting efter mycket velande, för  jag vågar inte klippa den själv! Men vi får se hur det går. Skolfoto är det imorgon också. Funderar på att ta på mig den rosa spets tröjan till ett par enkla jeans. Sov gott!

T-shirt hittad i mammas byrå.

bye



Kommentarer
Postat av: Karin o Poppi

Du har så fin blogg Natalie! Lycka till med luggen...

2008-09-16 @ 22:40:19
Postat av: KB

fett gulligt från karin och poppi ^^

2008-09-20 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0