fall







Man ser verkligen att det börjar bli höst nu. Löven får andra färger och de faller ner från träden. Hösten är mysig på ett sätt men annars är den väldigt mörk, regning och kall. Men jag älskar höstens mode! Lager på lager, stora halsdukar, kängor, sköna färger och mönster. Ja, där har vi lite vad jag gillar om hösten just nu.

Igår var jag med Molly. Vi tog lite foton vid tårtan i solnedgången. Fick några schyssta foton men jag gillar den här väldigt mycket. Molly och jag precis i solnedgången med en liten del av Stockholm i bakgrunden.

Nu sitter jag och tittar på top model. De är i Rom! Dit skulle jag verkligen villja åka någon gång! Det verkar vara en riktigt vacker stad. Imorgon ska jag träffa Molly och gå på vintage mässan i Stockholm. Roligt ska det bli!
Ha det bra!

 Har på mig: mammas randiga tröja, cardigan från Monki 300kr, cheapmonday jeans och kängor från dinsko 449 kr.

bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

är kjell bärgqvist din pappa???

2008-09-25 @ 22:30:16
Postat av: annakaisa

puss på dig vännen!

du har sötaste bloggen!

2008-09-25 @ 22:39:44
URL: http://annakaisafj.devote.se
Postat av: Karin o Poppi

Jag tror inte att man stavar Bergqvist med ä...

Fantastiskt bild med Sofia Kyrka i solnedgången!

2008-09-26 @ 07:06:38
Postat av: Moa

vilka fina bilder du lägger in Natta! Vi ses <33

2008-09-29 @ 21:32:56
URL: http://fabulouslifemoa.devote.se
Postat av: amanda /mando

Jätte vacker bild med solnedgången/sthlm/ du o din kompis



puss, <3

(amnada, skåpet brevid dig, :3 hihih)



2008-10-24 @ 23:03:22
URL: http://mandooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0