just me





I helgen var det shopping som gällde med Molly och Catja. Det blev en hel dag på stan. Jag gick desperat och letade efter en tjocktröja.Ville ha någonting som gick upp över halsen eftersom jag började känna mig lite förkyld och ont i halsen. Tillslut hittade jag den här mysiga i grå färg på Veromoda, perfekt nu till hösten. Köpte också de här geek glasögonen tillsammans med Molly. De är riktigt snygga tycker jag. Det blev också en ring från topshop . En stor rund sak som är jätte fin!

Som sagt: grå tjocktröja från Veromoda, geek glasögon från Urban outfitters och ring från Topshop.

bye

Kommentarer
Postat av: erik

Mmh, säger det damma! ;)

2008-09-01 @ 21:29:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

detsamma* hehe ;D

2008-09-01 @ 21:30:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: chawan

du är så vacker natalie :) forsätt din blogg det kmr bli riktigt stort vet jag! hare bra =)

2008-09-04 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0