with you



Vet inte riktigt vad jag ler åt faktiskt, who knows liksom. Det var säkert åt Catjas och våra riktigt roliga skämt (not). Det var inte åt engelskan jag pluggade på i alla fall (som man har prov i nästa vecka också). Just nu försöker jag hålla lillebrorsans humör uppe samtidigt som jag skriver. Funkar ganska bra. Efter skolan tog jag tåget upp till staden med Catja och KB. Sedan hem med C. Det blev ännu mer riktigt roliga skämt, mat, kladdkaka och plugg. My day! Äntligen fredag, säger jag bara! Nu blir det soffan och en film på 1:an, vet inte riktigt vad det är för film. Ha en skön kväll!

Mammas sjal och tröja är på och pärlörhängen från Thailand.

bye

Kommentarer
Postat av: KB

dina örhängen är sjukt fina (vet att alla har men iaf) :*

2008-09-19 @ 21:24:46
URL: http://www.metrobloggen.se/kb1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0