saturday





Det blev ingen filmkväll med Molly idag för nu börjar hon bli lite sjuk. Tråkigt är det, eftersom jag sett fram emot att äntligen få träffa henne nu när jag ändå börjar bli frisk igen. Men hoppas hon piggnar till sig snart igen! Så idag gick jag en sväng till sickla och kolla runt lite i affärerna. Gick och träffa syrran också som jobbar inne på Accsesorize. Inhandlade inget idag, men man blir ju väldigt sugen på alla nya höst kläder och skor som är i butikerna just nu! Kom ganska nyss hem från en middag. Med en lillebror som som käkat glass med händerna. Det blev ganska kladdigt där han satt kan man ju lungt säga.

Idag var mössan på från hm, mammas sjal, ring från topshop, clutch från Thailand, tjocktröja från sisters, kavaj från hm, cheapmonday jensen och converse.

bye

Kommentarer
Postat av: molly

Jättesöt mössa! Ny?

2008-09-08 @ 19:55:29
URL: http://mews.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får räkna med att jag kanske också kommer med en såndär mössa snart:P fast jag har typ redan en sån från MQ men den där va sötare:D!

2008-10-12 @ 11:09:25
Postat av: Elina

den där senaste kommentaren va från mig:P

2008-10-12 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0