believe it










Lördag idag! Träffade Catja idag. Vi kände för att fota lite så vi gick ut på tårtan (bryggan, men den kallas tårtan) och fick några schyssta bilder. Drog ner på stan senare. Hittade en del saker faktiskt och jag är mycket nöjd med mina köp. Det blev en cardigan, gula strumpbyxor och en lång t-shirt. Får fixa lite bilder på kläderna så snart som möjligt!En lyckad shopping runda för min del blev det i alla fall. Provade ett par riktigt snygga skor på din sko också, som jag funderar på nu. Ett par svarta kängor. I like! Nu blir det hem till syrran och titta film och prata hela natten. Ha en skön kväll!

Har på mig: mammas virkade tröja, cheapmonday jeans, strumpor från MQ och converse.

bye


Kommentarer
Postat av: KB

fina bilder! var ni inte på götgatan sen eller? :*

2008-09-21 @ 11:30:00
Postat av: catja

du får skicka bilder sen ;)

2008-09-22 @ 20:08:57
URL: http://metrobloggen.se/cg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0