p.s



Lördag idag, eller snart söndag kanske man kan säga. Igår träffade jag Molly och vi gick en liten stund till Sickla efter att Molly slutat skolan och kollade slut rean på Accessrize. Träffade syrran där också. Senare hyrde vi film, det blev P.s I love  you och I could never be your woman. Så igår blev det en filmkväll hos Molly med både sorlig och rolig film. P.s I love you var väldigt bra och sorlig den rekomenderar jag verkiligen, den andra filmen var ganska rolig. Idag åkte jag och Molly till street markanden. Fyndade lite second hand kläder. En topp med spets och en kavaj med volanger på. Vet inte hur snyggt det låter nu. Men jag får lägga upp bilder på det imorgon. Nu ligger jag och Molly och tittar på I know who killed me med Lindsay Lohan. En väldigt konstig film. Sov gott! 

Har på mig: mammas sjal, kavaj från hm, cheapmonday jeans och converse.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0