vintage







Var på vintage mässan Bakåt och framåt idag med Molly. Det fanns väldigt mycket roligt att titta på. Man blev nästan galen av allt fint som man hittade. Jag köpte i alla fall den här blommiga tröjan. Enkel och fin! Jag såg också en tjej med ett par sjukt snygga skor. Svarta lack kängor med hög kilklack och snörning! Som sagt, sjukt snygga! Dock inte från vintage mässan, utan från Wedins. Så Wedins here I come. Jag måste kolla in de där skorna mer.

Nu lyssnar jag på musik och packar, packar och packar. Packar ner hela mitt rum. Och det går ju i den tackt det går. Har i alla fall bra musik att lyssna på, så det blir ju lite lättare. Nu måste jag fortsätta packa. Ha det bra!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0