stjärnor på is

Tjenixen! Natalie här igen! Nu var det väldigt länge sedan. Jag hade tänkt att jag skulle börja uppdatera lite på den här bloggen igen. Finns många minnen på den här bloggen, och jag är sugen på att fortsätta dela med mig!

I fredags var det Michael Jackson show on ice! Den årliga showen med konståkningen. Den blev väldigt lyckad och det var sjuuuukt kul! Helt galet! Tack alla! Och tack till min störtsköna ''fanclubb'' (klasskompisarna), som blottade magarna med mitt namn på, mitt på läktaren, bara för min skull! Kram på er!


billie jean


beat it


rock'n roll
-jag kör på ett gitarrsolo


black or white


thriller








say whaat?



På återseende, ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är tillbaka!!! Härligt

2010-02-23 @ 13:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0